תקנון אתר קים אלקטריק

כללי

  1. אתר קים אלקטריק (להלן: "האתר") הוא בבעלות קימל שיווק והפצה ח.פ 40796815 (להלן: "החברה") ומשמש כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים הנמכרים על ידי החברה.

  2. כל שימוש באתר, לרבות עיון, הרשמה ורכישת מוצרים, כפוף לתנאי תקנון זה במלואם. השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מסויגת מצד המשתמש לכל תנאי התקנון. משתמש שאינו מסכים לתנאי התקנון, כולם או חלקם, נדרש להימנע מלעשות כל שימוש באתר.

  3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, וללא צורך במסירת הודעה מוקדמת. הנוסח המחייב של התקנון הוא זה המפורסם באתר במועד ביצוע הפעולה. על המשתמש חלה האחריות לקרוא ולהתעדכן בתנאי התקנון לפני כל שימוש או רכישה באתר.

  4. התמונות והתיאורים באתר נועדו להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות לבין המוצרים הנמכרים בפועל, לרבות הבדלי גוונים או שינויים קלים בעיצוב.

  5. אתר קים אלקטריק מאובטח באמצעי אבטחה מתקדמים. עם זאת, החברה אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות בלתי מורשות או שיבושים.

  6. האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מתייחס לשני המינים כאחד.

כשירות לשימוש באתר והרשמה

  1. רשאי לבצע רכישות באתר כל אדם המקיים את התנאים המצטברים הבאים:
    א. הוא תושב מדינת ישראל.
    ב. מלאו לו 18 שנים.
    ג. הוא מחזיק כדין בכרטיס אשראי תקף שהונפק על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל.

  2. לצורך ביצוע רכישה, ייתכן ויידרש המשתמש למסור פרטים אישיים כגון שם מלא, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ופרטי כרטיס אשראי (להלן: "פרטי ההרשמה").

  3. על המשתמש למסור פרטים נכונים, מדויקים ומלאים. מסירת פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית, והחברה שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה כנגד מוסר פרטים כוזבים, לרבות תביעות נזיקין.

  4. החברה מתחייבת לשמור על פרטיות המשתמשים. פרטי ההרשמה יישמרו במאגר המידע המאובטח של החברה וישמשו אך ורק לצורך תפעול האתר, ביצוע ההזמנות, יצירת קשר עם הלקוח ושיפור השירות, בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ועל פי דין. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במאגר החברה לאחר ביצוע העסקה. החברה לא תעביר את פרטי המשתמשים לצד שלישי, אלא במקרים המותרים על פי דין או לצורך השלמת תהליך הרכישה (כגון חברת האשראי, חברת השליחויות), כמפורט במדיניות הפרטיות.

המוצרים המוצעים למכירה

  1. החברה מציעה למכירה באתר מגוון מוצרים לפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה רשאית בכל עת להוסיף, לגרוע, לשנות את מגוון המוצרים המוצעים, את מחיריהם ואת תנאי המכירה, ללא הודעה מוקדמת. המחיר המחייב הוא המחיר המופיע באתר בעת השלמת ההזמנה.

  2. כל המחירים באתר נקובים בשקלים חדשים וכוללים מס ערך מוסף (מע"מ) כחוק, אלא אם צוין מפורשות אחרת.

ביצוע הזמנה ותשלום

  1. תהליך הרכישה באתר כולל בחירת מוצר, מילוי פרטי משלוח ותשלום. אישור סופי של ההזמנה יינתן רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע החיוב.

  2. במקרה שחברת האשראי לא אישרה את העסקה, ההזמנה תבוטל והמשתמש יקבל על כך הודעה.

ביטול עסקה והחזרת מוצרים

  1. א. לקוח רשאי לבטל עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
    ב. ביטול עסקה על ידי הלקוח לפני קבלת המוצר: לקוח רשאי לבטל עסקה בכל עת מרגע השלמת ההזמנה באתר ועד למועד קבלת המוצר בפועל. הביטול ייעשה אך ורק באמצעות הודעה בכתב לשירות הלקוחות של החברה (באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת וואטסאפ, כמפורט בסעיף 15.ה להלן), תוך ציון פרטי ההזמנה המלאים. במקרה של ביטול כאמור, ולמעט במקרים שהביטול נבע מפגם, אי התאמה במוצר כמשמעותם בחוק, או איחור באספקה מעבר למועדים שנקבעו, יחולו דמי ביטול כמפורט בסעיף 15.ד. יודגש כי אם המוצר כבר נשלח מהחברה במועד קבלת הודעת הביטול, הלקוח עשוי להיות מחויב גם בעלויות השילוח ו/או ההחזרה בפועל, בנוסף לדמי הביטול.
    ג. ביטול עסקה לאחר קבלת המוצר: לקוח רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם. הביטול מותנה בכך שהמוצר יוחזר לחברה באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל סוג שהוא, ולא נעשה בו כל שימוש. על הלקוח לוודא את תקינות המוצר עם קבלתו.
    ד. דמי ביטול: במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה או איחור באספקה כאמור בחוק, תהא החברה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.
    ה. אופן הביטול והחזרת המוצר: בקשת ביטול תוגש בכתב בלבד לחברה, באחת מהדרכים הבאות:
    1. באמצעות אימייל לכתובת: contact@kimelectric.co.il
    2. באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ למספר: 0559767314
    יש לציין בבקשת הביטול את פרטי ההזמנה המלאים ולצרף העתק חשבונית/קבלה. במקרה של ביטול לאחר קבלת המוצר, על הלקוח להחזיר את המוצר על חשבונו למחסני החברה או לנקודת איסוף שתתואם עמו, או לשאת בעלות השבת המוצר באמצעות שליח מטעם החברה, באריזתו המקורית כאמור.

  2. ביטול עסקה על ידי החברה
    החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה, בכל עת, לרבות לאחר אישור ההזמנה, במקרים הבאים:
    א. אם נפלה טעות סופר או טעות טכנית חריגה בתום לב בתיאור המוצר, במחירו, בתנאי התשלום או בכל פרט אחר הנוגע לעסקה.
    ב. במקרה של תקלה טכנית, בעיית תקשורת או כל גורם אחר אשר שיבש את פעילות האתר או את היכולת להשלים את העסקה באופן תקין.
    ג. במקרה של כוח עליון, מלחמה, איבה, טרור, או כל אירוע אחר שאינו בשליטת החברה, המונע את קיום העסקה או אספקת המוצר.
    ד. אם התברר כי המשתמש אינו עומד בתנאי הכשירות לשימוש באתר, או מסר פרטים שגויים או חלקיים.
    ה. אם חברת האשראי לא אישרה את החיוב.
    ו. אם המוצר אזל מהמלאי לאחר ביצוע ההזמנה.
    במקרה של ביטול עסקה על ידי החברה, תימסר הודעה ללקוח, והחיוב (אם בוצע) יבוטל במלואו. למשתמש לא תהיה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בגין ביטול העסקה כאמור.

אספקת מוצרים ומשלוחים

  1. אספקת המוצרים תתבצע לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, בכפוף לאזורי החלוקה של החברה ו/או חברת השליחויות.

  2. זמני האספקה הרגילים הינם עד 7 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג וחג), אלא אם צוין אחרת בדף המוצר. "יום עסקים" – ימים א'-ה', שאינם ימי חג או ערבי חג.

  3. אספקת מוצרים ליישובים המוגדרים כמרוחקים (כגון יישובים צפונית לחיפה, דרומית לבאר שבע, מעבר לקו הירוק ואילת) עשויה להיארך זמן רב יותר, עד 10 ימי עסקים או יותר, ובמקרים מסוימים עשויה להיות כרוכה בתוספת תשלום, כפי שיפורט בעת ההזמנה או בתיאום טלפוני לאחר מכן. הובלות מעבר לקו הירוק ואילת עשויות להיות כרוכות בתוספת תשלום (לדוגמה, כ-150 ש"ח למכונות כביסה, מייבשים, תנורים ומדיחים).

  4. דמי המשלוח המצוינים בדף המוצר מתייחסים להובלה רגילה. הובלה חריגה, כגון צורך בשימוש במנוף, הובלה לקומה שלישית ומעלה בבניין ללא מעלית (או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית), פירוק דלתות (למשל, במקרר שלא נכנס), או תנאי גישה מיוחדים אחרים בכתובת הלקוח, כרוכה בתוספת תשלום שתחול על הלקוח ותשולם ישירות למוביל או לחברה, בהתאם לתנאי ההובלה. לדוגמה:
    א. תוספת עבור כל קומה מעל קומה שנייה ללא מעלית: כ-50 ש"ח לקומה למוצר.
    ב. העלאת קומה נוספת בתוך הבית: כ-70 ש"ח (ישולם ישירות למוביל).
    ג. פירוק דלתות מקרר: כ-60 ש"ח לדלת (ישולם ישירות למוביל).

  5. המוביל אינו מוסמך לפתוח או להתקין את המוצר (למעט במקרים שצוינו מראש). התקנת מוצרים הדורשים חיבור לגז (כגון תנור משולב או כיריים גז) חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמך בלבד, על חשבון הלקוח ובהתאם לחוק (עלות מוערכת כ-250 ש"ח). אחריות הלקוח לוודא גישה נוחה ובטוחה למוביל לצורך האספקה.

אחריות בגין מוצרים

  1. כל המוצרים הנמכרים באתר הינם חדשים ובאריזתם המקורית.

  2. המוצרים מגיעים עם תעודת אחריות מטעם היבואן/היצרן/הספק הרשמי (להלן: "נותן האחריות"). תקופת האחריות ותנאיה מפורטים בתעודת האחריות המצורפת למוצר. האחריות ניתנת לעיון לפני הרכישה באתר או במשרדי החברה.

  3. האחריות על תקינות המוצר, תיקונו או החלפתו חלה על נותן האחריות בלבד, בהתאם לתנאי תעודת האחריות. במקרה של תקלה או פגם במוצר במהלך תקופת האחריות, יש לפנות ישירות לנותן האחריות או לתחנת השירות המורשית מטעמו, לפי הפרטים המופיעים בתעודת האחריות.

  4. האחריות היא בדרך כלל לשימוש ביתי בלבד, אלא אם צוין אחרת בתעודת האחריות.

הגבלת אחריות החברה

  1. החברה ו/או מי מטעמה (לרבות בעליה, מנהליה, עובדיה ונציגיה) לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמש, ללקוח או לכל צד שלישי, כתוצאה משימוש באתר, הסתמכות על המידע המופיע בו, או כתוצאה מרכישת מוצר או שימוש בו, מעבר לאחריות המוטלת על החברה על פי דין.

  2. האמור בסעיף זה אינו בא לגרוע מאחריות היבואן/היצרן/הספק בגין המוצר עצמו, על פי תעודת האחריות המצורפת אליו.

  3. המידע והתכנים באתר מוצגים "כפי שהם" ואינם מהווים המלצה, חוות דעת מקצועית, ייעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי מתאים. כל הסתמכות על המידע המופיע באתר נעשית על אחריותו הבלעדית של המשתמש.

  4. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בכל מקרה, אחריות החברה תהיה מוגבלת לגובה הסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח עבור המוצר או השירות שהוזמנו.

פינוי פסולת אלקטרונית

  1. בהתאם לחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ב-2012, לקוח הרוכש מוצר חשמלי או אלקטרוני חדש, רשאי למסור לפינוי מביתו, ללא תמורה, מוצר ישן דומה בכמות או במשקל, ובלבד שהמוצר הישן מוכן לפינוי ומתקיימים התנאים הבאים:
    א. המוצר הישן יפונה ממקום סביר שבו נעשה בו שימוש בדרך כלל, או ממקום הצבת המוצר החדש.
    ב. המוצר הישן מנותק מכל חיבור לתשתיות (חשמל, מים, גז), אינו מחובר לרהיט אחר, והוא ריק מתוכן.
    ג. המוצר הישן שלם (לא פורקו ממנו חלקים מהותיים כמו דלת, מנוע וכו').
    ד. הפינוי אפשרי באופן בטוח דרך פתחי הדירה והבניין, ללא צורך בפירוק נוסף או באמצעים מיוחדים.

  2. פינוי חריג (בתשלום) המשווק רשאי לדרוש תשלום עבור פינוי חריג במקרים הבאים:
    א. פינוי מקומה שלישית ומעלה בבניין ללא מעלית (או כשלא ניתן להשתמש בה). לא ייגבה תשלום אם הלקוח מוריד את המוצר הישן לכניסת הבניין בעצמו.
    ב. כאשר נדרש שימוש במנוף לפינוי (ניתן לגבות תשלום בגין השימוש במנוף גם לפינוי הישן, אם המנוף משמש להעלאת החדש).
    ג. כאשר נדרש פירוק של חלק מהמוצר הישן לצורך הפינוי.

תקינה אירופאית חדשה (דירוג אנרגטי)

  1. בהתאם לתקינה האירופאית החדשה שנכנסה לתוקף, מוצרי חשמל מיובאים מסומנים בתווית אנרגיה עדכנית בסקאלה של A (היעיל ביותר) עד G.

  2. ייתכן שמוצר שדורג בעבר בדירוג גבוה (כמו A+++) יקבל דירוג נמוך יותר בסקאלה החדשה (כמו D או E), על אף שרמת יעילותו האנרגטית לא השתנתה או אף השתפרה, בשל החמרת דרישות התקינה.

שונות

החברה רשאית להשעות, לחסום או להפסיק לאלתר את גישת המשתמש לאתר, אם יפר את תנאי התקנון.

על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת הנוגעים לתקנון זה יהיה בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב-יפו.

ט.ל.ח